Notícies
Publicat el 10.06.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Tot el que hem aconseguit, ho heu fet vosaltres"

Lluís Llach omple la plaça Nova convidat per l'ANC d'Argentona

llach_faldogran

plaça noallach_faldopetitEl diputat de Junts pel Sí, Lluís Llach, va omplir ahir la plaça Nova d'Argentona en una xerrada col·loqui convocada per l'ANC. Més de tres-centes persones van assistir a l'acte que tenia lloc just l'endemà que el 'procés' hagués patit un nou sotrac amb el manteniment de l'esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per part de la CUP. 

Llach va iniciar la xerrada mostrant-se molt decebut per la situació però, al mateix temps, no va dubtar a l'hora assegurar amb contundència que el procés seguiria endavant. Responent a preguntes dels assistents, els va explicar els passos que s'estan fent per tal de preparar les estructures d'estats i els va animar a seguir participant d'un procés que ha fet la gent. "Tot el que hem aconseguit, ho heu fet vosaltres", va dir.

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona