
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Lluís Llach omple la plaça Nova convidat per l'ANC d'Argentona

El diputat de Junts pel Sí, Lluís Llach, va omplir ahir la plaça Nova d'Argentona en una xerrada col·loqui convocada per l'ANC. Més de tres-centes persones van assistir a l'acte que tenia lloc just l'endemà que el 'procés' hagués patit un nou sotrac amb el manteniment de l'esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per part de la CUP.
Llach va iniciar la xerrada mostrant-se molt decebut per la situació però, al mateix temps, no va dubtar a l'hora assegurar amb contundència que el procés seguiria endavant. Responent a preguntes dels assistents, els va explicar els passos que s'estan fent per tal de preparar les estructures d'estats i els va animar a seguir participant d'un procés que ha fet la gent. "Tot el que hem aconseguit, ho heu fet vosaltres", va dir.
