
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El debat sobre la retirada del monument franquista centra la Roda Política de juny
El cap de llista d'Iniciativa, Àngel Puig, ha defensat avui el seu vot a favor de la retirada del monòlit situat al damunt de les escales de l'eslgésia de Sant Julià. "Hi ha un fet inquívoc, el monument és franquista i això ho reconeix el mateix Memorial Democràtic". Puig reconeix l'esforç que van fer un conjunt d'entitats i ciutadans el 1977 per reconciliar els dos bàndols de la guerra. Tot i així, s'ha mostrat ferm a l'hora de recordar que encara hi ha ciutadans que no se senten representats per aquest monument, sobretot pel rerefons religiós de la peça i el paper que va jugar l'Església durant el franquisme. Per aquest motiu, Àngel Puig considera que "si es fa un monument per reconeixer totes les víctimes, cal que no hi hagi cap mena de simbologia".
En un altre ordre de temes, Puig ha explicat a la Roda Política de Juny que la segona edició d'Argillà que es presentarà públicament el proper dijous. Puig ha explicat que volen donar un especial impuls a la comunicació per tal de captar més visitants. També s'ha mostrat satisfet per la setantena de paradistes, de procedència internacional, que han confirmat la seva participació a la fira.

