
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La Tertúlia Política canvia de format per celebrar-se mensualment el primer divendres posterior a la celebració de cada Ple Municipal

Aquest divendres s'ha celebrat la primera Tertúlia Política amb el nou format acordat pel Consell de Mitjans. El programa es va realitzar obert al públic des de la Sala de Plens de l'Ajuntament Vell i el va moderar Bernat Calvo.
A partir d'ara aquest espai es portarà a l'antena mensualment, cada divendres (de 18 a 19:30 h) posterior a la celebració del Ple Ordinari Municipal, des dels estudis de Ràdio Argentona.
