
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Durant tot el matí es van succeir les entrevistes, tertúlies i lectures de poemes

Ràdio Argentona va traslladar ahir els seus estudis a la Nostra Llar Santa Anna d'Argentona per conèixer de primera mà com és la vida al centre i parlar amb treballadors i residents.
A la primera part del magazine, l'A Mig Matí va celebrar una taula rodona amb Josep M. Esteve, president del patronat; Sandra Arnó, directora del centre; i Susana López, regidora de Serveis Socials de l'Ajuntament d'Argentona. La segona part del programa va comptar amb l'humor de l'habitual tertúlia dels avis. I la tercera hora es va dedicar a la poesia i al record amb Madrona, Emília Illamola, Pep Lladó i Lluís Serra.
Visita l'àlbum de fotos del programa al Facebook de Ràdio Argentona

