Notícies
Publicat el 20.04.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Tres entitats s'uneixen per organitzar un recital poètic a l'ermita de Sant Sebastià

El Centre Parroquial, els Amics de la Poesia i l'Associació de Veïns d'Argentona convoquen l'acte diumenge al migdia

alsinapannon_faldogran

Diumenge, a les dotze del migdia, el Centre Parroquial, els Amics de la Poesia i l'Associació de Veïns d'Argentona conviden als argentonins a un recital poètic a l'ermita de Sant Sebastià. El recital anirà a càrrec de la poeta Sònia Moll, amb l'acompanyament musical de la guitarrista Marina Culubret.

Des dels Amics de la Poesia, Joan Pannon destaca la necessitat de crear vincles entre les entitats culturals per treballar conjuntament. Per la seva banda, Cati Alsina considera que l'entorn de l'ermita de Sant Sebastià no s'explota prou i que és un espai idoni per a la trobada i l'acció cultural.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona