Notícies
Publicat el 20.04.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Aleix Pons s'estrena com a director amb 'Morir'(o no)

Es portarà a escena el 23 i el 30 d'abril al Centre Parroquial (21h)

aleixpons_faldogran

Després d'haver fet gairebé tots els papers de l'auca en el món del teatre amateur, l'argentoní Aleix Pons assumeix la direcció i estrena aquest dissabte 'Morir' (o no) de Sergi Belbel al Centre Parroquial

La peça compta amb la participació de tretze joves autors que expliquen set històries, en principi independents, que culminen amb la mort d'algun dels protagonistes. A la segona part de l'obra les set històries s'encadenen, en clau d'humor, en una de sola: ningú mor i tots els personatges tenen relació entre ells. 

El muntatge ja ha viscut una primera prova de foc a Rubí, el passat cap de setmana, i a Argentona es podrà veure el dia de Sant Jordi (21 h) i el 30 d'abril. 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona