
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Els alumnes de 5è i 6è de Sant Miquel del Cros fan una crida a la participació a la campanya de donació de sang que es durà a terme el 22 d'abril
Els nens i nenes de 5è i 6è de l'escola Sant Miquel del Cros s'han implicat en la campanya de donació de sang que que es durà a terme al centre el proper 22 d'abril. Els alumnes han escollit com a lema de la campanya: "Dóna sang i somriures faràs".
La jornada tindrà lloc a la mateixa escola, el divendres 22 d'abril, de 15:15 a 19:15 hores.
La campanya l'organitzen el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i el Banc de Sant i Teixits.

