
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Una delegació de tècnics i regidors visiten aquesta setmana el centre italià per coordinar l'estada dels joves

Una delegació argentonina, formada pels regidors d'Eduació i Joventut, i tres tècnics municipals, es troba de visita a la ciutat italiana d'Alba (Turí) amb l'objectiu de conèixer el centre de restauració on es durà a terme l'intercanvi educatiu entre els alumnes del PFI de pastisseria i un grup de joves italians amb estudis similars.
L'intercanvi tindrà lloc el mes de juny i l'organitzarà l'Associació Catalana per a la Internacionalitzaicó del talent, entitat dedicada a la promoció dels intercanvis en els àmbits econòmic i educatiu.
Segons el regidor de Joventut, Arnau Aymerich, l'entorn que es trobaran els joves és privilegiat pel que fa al situació de finançament i per la relació entre l'entorn turístic i comercial. També ha posat en valor la coordinació que existeix entre el centre educatiu, l'administació i les empreses.
En el viatge també hi participen representants dels municipis de Montgat i Sant Pere de Ribes.

