Notícies
Publicat el 22.03.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Els ciclistes de la Volta Catalunya passen per Argentona

La 2a etapa ha arribat a Argentona sobre les 13h del migdia

VoltaCatalunya_gran

Argentona ha vist passar, aquest migdia, la 96a edició de la Volta Ciclista Catalunya 2016. Després de la sortida dels ciclistes des de Mataró, la segona etapa de la competició ha arribat Argentona per la C-1415c sobre les 13.03h del migdia enllaçant per la Ronda de Llevant per seguir per la B-510 en direcció a Dosrius. La jornada finalitzarà a Olot després de fer un total de 178,7 km.

Els ciclistes De Plus (Etixx), De Gendt (Lotto Soudal), Gradek (Verva Activejet) i Dron (Wanty) han estat els 4 primers en entrar a Argentona amb 15 segons d'avantatge respecte la resta.

Pots visualitzar el vídeo del pas de la Volta Ciclista Catalunya 2016 corresponent a la 2a etapa i la galeria d'imatges al Facebook de Ràdio Argentona:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona