
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'anunci que va fer el regidor d'educació, Àngel Puig (ICV), a la Roda Política de març sobre la possibilitat de municipalitzar la gestió de les escoles bressol municipal no ha estat ben rebut per Tots per Argentona. La formació liderada per Pep Masó qüestiona que el govern es faci aquest plantejament sense "comptar amb el grup més nombrós de l'Ajuntament". Masó reclama que no es faci cap pas sense consultar-los i també deixa entreveure que no és partidari de què l'Ajuntament assumeixi la gestió d'aquests centres educatius perquè "s'aconsegueix millor implicació dels professionals quan la gestió la porta a terme la seva pròpia empresa, que no pas quan ho fa l'administració".
Sis mocions i diverses interpel·lacions al ple de març
Masó també ha respost les paraules del regidor de govern Pere Móra (ERC) que, en el seu torn d'entrevista, va assegurar que Tots per Argentona no se n'estava sortint a l'hora d'evidenciar diferències en el si de l'equip de govern. Móra ho va dir arran de la presentació de la moció de Tots per Argentona per retirar el projecte de càmeres de videovigilància que, en el mandat anterior, havia estat votada de forma diferent pels grups que ara formen l'executiu. Masó ha admès que volien "evidenciar que ara voten coses diferents del que van fer fa tres anys", però al mateix temps ha considerat que "ens vam limitar a mostrar-ho sense posar llenya al foc".

