Notícies
Publicat el 14.03.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"L'estructura social està organitzada de manera que és difícil la presència de les dones en tots els àmbits"

L'alcalde d'Argentona, Eudald Calvo (CUP), ha protagonitzat avui la Roda Política de març. Tenint en compte que la celebració del Dia Internacional de les Dones va formar part del contingut del darrer ple,  Calvo ha lamentat que la desigualtat segueixi instaurada en tots els àmbits de la societat .

L'alcalde també ha donat més detalls del projecte de la nova biblioteca municipal a Can Doro. Ha explicat que hi ha un acord verbal amb la Diputació, que s'ha d'acabar de definir el mes que ve, per finançar la redacció del projecte i la construcció de l'equipament. No obstant, reconeix que l'Ajuntament haurà de cercar més fons de finançament ja que la Diputació només ajudarà en la part que es refereix a la biblioteca.

A banda del ple de març l'alcalde també ha parlat avui del procés de Pressupostos Participatius. Ha valorat positivament el centenar de propostes que els ciutadans ja han fet arribar a través de la xarxa i, també, de les butlletes. Considera que els argentonins han entès molt bé que l'objectiu és fer propostes en inversions per a la vila i ha explicat que algunes de les demandes ciutadanes més repetides són la millora de l'espai públic.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona