
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El concert tindrà lloc aquest divendres a la Sala Clap de Mataró (23h)

Bernat guardia, Pep Terricabras i Marc Mas són Nara Trio
La Sala Clap de Mataró viurà aquesta divendres a la nit (23h) la presentació de Zatara, el primer disc de Nara Trio. La formació uneix el piano de Marc Mas amb el baix de Bernat Guardia i la bateria de Pep Terricabras.
El trio de piano, baix i bateria Nara va néixer l'any 2014 sota un concepte que parteix del jazz, però passa pel folk, la música mediterrània i la clàssica. D'aquesta obertura de mires sorgeix un repertori molt variat que acaba donant llum al seu primer treball discogràfic Zatara. El disc compta amb col·laboracions com la del músic grec establert a Barcelona Yannis Papaioannou, el percussionista Francisco “Rambo” Batista, el guitarrista de flamenc Ignasi Cama i el quartet de corda format per Maria Juan, Lluna Aragón, Anna Costa i Marta Sedó. A més, Carles Belda toca l'acordió diatònic en la versió de la cançó popular basca Maitia nun zira.

