
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Aina Gómez (CUP) reconeix que la tria del model de 'Porta a Porta' pel barri ha tingut baixa participació

A banda de les taules de debat, també s'han dut a terme accions de sensibilització com la Festa del Reciclatge.
El Contenidor amb limitació horària ha estat el model triat pels veïns del Cros en un procés obert marcat per la baixa participació. La setmana passada es van portar a terme les tres xerrades informatives pels veïns de Sant Miquel del Cros sobre els tres models de recollida Porta a Porta que l'Ajuntament proposava pel barri.
Aina Gómez (CUP), regidora de Medi Ambient, reconeix que, tot i que el debat ha estat mol constructiu, la resposta veïnal no ha estat l'esperada i per això es reserven la possibilitat de fer una nova roda de contactes amb presidents d'escales per acabar d'explicar-se i resoldre dubtes.
Aquesta és la descripció del model escollit:

