
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La xerrada-debat tindrà lloc el proper dilluns, 21 de març, a les 19h, al Saló de Pedra d'Argentona

Tots per Argentona insisteix en la seva demanda d'explorar la iniciativa d'un Banc de Terres per als ciutadans d'Argentona. En una entrevista a Ràdio Argentona, la regidora Montse Matas (TxA) ha lamentat que l'equip de govern no hagi fet avanços visibles al voltant de la moció que van presentar per tal que es planteges la creació d'un Banc de Terres a Argentona.
Per això, ara mouen fitxa i convoquen una xerrada-debat al Saló de Pedra. Hi han convidat els pagesos Joan Grau i Pep Riera, aquest darrer ex-coordinador nacional d'Unió de Pagesos. També hi seran els arquitectes Agàpit Borràs i Rosa Busqué.
La xerrada-debat tindrà lloc el proper dilluns, 21 de març, a les 19h, al Saló de Pedra d'Argentona.

