
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El programa va comptar amb Josep Cañete, cap del Servei de Psiquiatria de l'Hospital de Mataró

El programa de Ràdio Argentona “Salut express” (dimarts 12h i divendres 18:30h) va tractar ahir les malalties mentals greus i, especialment, l'esquizofrènia. El convidat de l'espai va ser el doctor Josep Cañete, cap del Servei de Psiquiatria de l'Hospital de Mataró. Cañete va explicar els primers símptomes que s'observen en un pacient que pateix aquesta malaltia i també en va abordar el tractament.
L'estigmatització de les persones que pateixen esquizofrènia i quin hauria de ser el llenguatge dels mitjans de comunicació quan aborden notícies sobre malalties mentals també van ser objecte de debat.
Escolta el programa sencer:

