Notícies
Publicat el 12.02.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El grup d'infants U2U presenta una cançó dedicada a Argentona

Tenen de 4 a 7 anys, són cosins i els agrada la música. Tot plegat, posat en comú, i amanit amb el suport dels seus pares i d'un tiet músic - Pep Lladó - , ha desembocat en la formació d'U2U.

Ràdio Argentona els ha fet una entrevista en la que han explicat com neix la seva afició musical i quins són els seus lligams amb la vila. També mostren la seva espontaneïtat i la seva il·lusió per poder pujar en un dels escenaris de Festa Major. 

Aquí podeu veure el vídeo-clip que han fet els U2U del tema "Argentona": 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona