Notícies
Publicat el 03.02.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Let's Read!

La biblioteca proposa una tertúlia literària en anglès el 21 d'abril

pygmalion_faldogran

"Let's read!" (Llegim!), és el crit d'ànim que llença la Biblioteca d'Argentona aquesta setmana. Els usuaris de l'equipament ja poden començar a preparar-se per la tertúlia literària que es durà a terme el 21 d'abril al voltant de Pygmalion, la coneguda obra de Bernard Shaw. Tal i com ja ens indica el títol de l'activitat, el principal atractiu de la proposta és que la tertúlia es durà a terme en anglès.  

Connexió més ràpida i suport a les persones amb problemes visuals

Les novetats al voltant de la biblioteca municipal no s'aturen. Aquesta setmana els usuaris poden gaudir ja de l'arribada de la fibra òptica a la connexió d'internet. També han començat les inscripcions per al taller d'escriptura creativa que impartirà Maria Planas. 

De tot plegat n'ha parlat a l'espai "Silenci!" del magazine "A Mig Matí", la bibliotecària d'Argentona Gemma Bravo:

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona