
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La biblioteca proposa una tertúlia literària en anglès el 21 d'abril

"Let's read!" (Llegim!), és el crit d'ànim que llença la Biblioteca d'Argentona aquesta setmana. Els usuaris de l'equipament ja poden començar a preparar-se per la tertúlia literària que es durà a terme el 21 d'abril al voltant de Pygmalion, la coneguda obra de Bernard Shaw. Tal i com ja ens indica el títol de l'activitat, el principal atractiu de la proposta és que la tertúlia es durà a terme en anglès.
Connexió més ràpida i suport a les persones amb problemes visuals
Les novetats al voltant de la biblioteca municipal no s'aturen. Aquesta setmana els usuaris poden gaudir ja de l'arribada de la fibra òptica a la connexió d'internet. També han començat les inscripcions per al taller d'escriptura creativa que impartirà Maria Planas.
De tot plegat n'ha parlat a l'espai "Silenci!" del magazine "A Mig Matí", la bibliotecària d'Argentona Gemma Bravo:
