Notícies
Publicat el 25.01.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Ara comença el camí de veritat"

Núria de Gispert, ex-Presidenta del Parlament, va pronunciar una conferència divendres al Saló de Pedra

gispert_faldogran

Foto: Laura Gállego

Divendres passat el Saló de Pedra va acollir una conferència de l’ex-presidenta del Parlament Núria de Gispert. El títol de la xerrada era “Cap on va Catalunya?”

gispert publicgispert

Fotos: Laura Gállego

En declaracions a Ràdio Argentona va resumir el contingut de la seva xerrada explicant que "el destí és aconseguir una Catalunya independent". Gispert considera que ara comença "el camí de veritat". Va destacar la il·lusió de la gent i el fet que el Parlament ja estigui en marxa, amb un full de ruta sobre la taula, que s'anirà complint "en aquests 18 o 20 mesos que tenim per endavant". 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona