
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Entrevista amb Pep Masó (Tots per Argentona) a la Roda Política de Gener
Pep Masó (Tots per Argentona) ha tancat la Roda Política de Gener mostrant-se esperançat amb el nou govern de la Generalitat i valorantespecialment la figura del nou president, Carles Puigdemont. En canvi, la valoració no és tan positiva pel que fa a l'ampliació del govern argentoní. Pep Masó no troba justificable l'entrada d'Esquerra al govern després de les crítiques que la mateixa CUP els va fer durant la campanya electoral. Masó no creu que el nou executiu faci més feina ni sigui més dialogant.
Per altra banda, Masó també s'ha queixat de la "inacció" del govern a l'hora de resoldre l'acumulació de taules i cadires de bars a la Plaça Nova. Recorda que l'ordenança no permet emmagatzemar aquest mobiliari a l'espai públic i lamenta que l'equip de govern no la faci complir.
Escolta l'entrevista sencera:
