Notícies
Publicat el 19.01.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Amb més gent al govern podem tenir una visió més general"

L'alcalde d'Argentona, Eudald Calvo, considera que l'entrada d'ERC al govern muncipal permetrà que l'equip de govern pugui "abstreure's del dia a dia i pugui adquirir una visió més general". Calvo ho ha explicat a la Roda Política de gener al·ludint a la creació de la nova regidoria de Projectes Estratègics.

Entre altres qüestions Calvo també s'ha referit a la revitalització de la festa major d'hivern, la reestructuració del personal municipal i l'inici de la rehabilitació de la Casa Puig i Cadafalch. 

Escolta l'entrevista sencera: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona