
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'alcalde d'Argentona, Eudald Calvo, considera que l'entrada d'ERC al govern muncipal permetrà que l'equip de govern pugui "abstreure's del dia a dia i pugui adquirir una visió més general". Calvo ho ha explicat a la Roda Política de gener al·ludint a la creació de la nova regidoria de Projectes Estratègics.
Entre altres qüestions Calvo també s'ha referit a la revitalització de la festa major d'hivern, la reestructuració del personal municipal i l'inici de la rehabilitació de la Casa Puig i Cadafalch.
Escolta l'entrevista sencera:
