
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Àngel Puig (ICV) a la Roda Política de gener
Àngel Puig, regidor d'ensenyament cultura i patrimoni, ha explicat avui a Ràdio Argentona que l'ampliació del Museu del Càntir serà un dels objectius d'aquest 2016 que acaba de començar. L'operació passaria per comprar la casa que hi ha al costat de l'equipament i, al mateix temps, vendre un immoble propietat municipal que també toca al Museu. Puig ho ha explicat durant el seu torn d'anàlisi del ple de gener.
Pel que fa a l'entrada d'Esquerra Republicana al govern ha recordat que ha estat necessari deixar passar el temps per tal que es "curessin ferides". La incorporació dels republicans no ha restat competències a Puig tot i representar el grup més petit del nou equip.
Pel que fa al futur, ha explicat que en tres mesos volen presentar un nou Pla d'Acció Municipal.
Escolta l'entrevista sencera:
