Notícies
Publicat el 07.01.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Els botiguers d'Argentona fan rebaixes d'entre el 20 i el 50%

La coincidència amb la Festa Major de Sant Julià i la baixada de les temperatures auguren un bon inici de la campanya comercial de les rebaixes. 

rebaixes

Les rebaixes d'hivern comencen oficialment el 7 de gener i finalitzen el 6 de març. En el cas d'Argentona l'inici de les rebaixes coincideixen amb el cap de setmana de la Festa Major d'Hivern, aquest factor fa que comencin amb bon peu segons Lia Ximenes, presidenta de l'associació de comerciants Argentona es Mou. Ximenes afegeix també que es preveu "que tinguem unes bones rebaixes perquè el fred ha trigat a venir però ja és aquí".

Els descomptes que hem pogut comprovar als comerços del municipi van entre el 20 i el 50% en funció de la botiga i el producte. 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona