Notícies
Publicat el 04.01.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La campanya d'activitats per activar el comerç local ha funcionat

La tirolina, el rocòdrom i el Tió gegant van aconseguir aplegar molta gent a la plaça Nova.

La presidenta de l'Argentona es Mou, Lia Ximenes, ha dit que "és massa aviat per fer un balanç de la campanya de Nadal i Reis perquè encara queden les vendes de darrera hora però pel que fa a les activitats organitzades pel cap de setmana del 19, 20 de desembre i el 2, 3 de gener han estat un èxit".

Sota el lema "Enganxa't al Nadal amb Argentona es Mou", els comerciant han fet un seguit d'activitats a la plaça Nova i la plaça de Vendre per animar el comerç local. Entre elles, les que han aconseguit més afluència de públic han estat la tirolina, el rocòdrom, el Tió Gegant i el circuit de segway's.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona