
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Pep Masó (Tots per Argentona) considera que l'entrada d'ERC al govern no el millorarà
Pep Masó ha llençat una dura crítica a l'equip de govern i a ERC d'Argentona durant la Roda Política de desembre. Masó considera que l'entrada dels republicans a l'executiu encarirà el cost del govern municipal sense millorar-lo. Per altra banda, troba sorprenent que la CUP "s'hagi oblidat" de tots els "tripijocs" que es van viure en el si d'Esquerra abans de les eleccions municipals. Masó ha recordat que la desfeta de convergència, l'entrada d'alguns membres a les files dels republicans i la consegüent sortida de militants d'ERC, van generar una imatge molt negativa d'aquest grup que va comportar que la CUP els "castigués" durant uns mesos sense deixar-los entrar al govern. "Ells creuen que ja s'han redimit, però a nosaltres no ens donen confiança, tot el contrari", ha sentenciat.
Per altra banda, sobre el ple de desembre, Pep Masó considera que hi ha poca activitat municipal perquè el govern no treballa prou. En aquest sentit ha assenyalat que no s'avança per fer efectives les mocions del seu grup que s'han aprovat per ple. Entre d'altres qüestions ha lamentat que no sigui una prioritat per l'Ajuntament solucionar la pèrdua de cabal d'aigua de la Font de Sant Domingo que Masó ha xifrat en 14 mil metres cúbics diaris.
Escolta l'entrevista sencera:
