Notícies
Publicat el 22.12.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"El ritme que porta l'equip de govern és molt intens, l'entrada d'ERC ens ajudarà a repartir la feina"

Eudald Calvo (CUP), alcalde d'Argentona, confirma la imminent entrada dels republicans al govern municipal

Ja només és qüestió de dies, l'alcalde d'Argentona, Eudald Calvo (CUP), ha confirmat a la Roda Política de desembre que l'entrada d'ERC al govern municipal és imminent. Calvo ha explicat que l'entesa amb els republicans en moments crucials com el ple d'investidura i de pressupostos, així com les coincidències programàtiques, han  facilitat el pacte. A més, l'alcalde admet que l'equip de govern està suportant "un ritme molt intens" i que l'entrada d'ERC "ajudarà a repartir la feina".

L'alcalde també s'ha referit a la moció que va aprovar el ple de desembre per tal que Argentona faci algun tipus d'homenatge i reconeixement a les víctimes de la guerra civil. Calvo ho ha considerat "de justícia". 

Escolta l'entrevista sencera:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona