Notícies
Publicat el 21.12.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
L'assemblea d'ERC dóna llum verda a l'entrada dels seus tres regidors al govern d'Argentona

Els republicans s'ocuparien de Promoció Econòmica, Festes i Actes Culturals i d'una nova àrea de Projectes Estratègics

El regidor d'ERC Pere Móra ha explicat, a la roda política de desembre, que l'assemblea local ha donat llum verda a la seva incorporació al govern municipal. Ja fa dies que l'executiu va fer públic que iniciava les converses amb els republicans per tal de sumar-los a l'equip. Les reunions s'iniciaven després que ERC d'Argentona hagués donat suport a la investidura d'Eudald Calvo (CUP) i hagués votat afirmativament al primer pressupost del nou govern.

Durant la roda política de desembre a Ràdio Argentona, Móra ha revelat que les converses estan molt avançades i que ja s'hauria pactat el repartiment de les responsabilitats que recaurien en els republicans en cas que es materialitzi el pacte. La regidora Montse Cervantes s'ocuparia d'Esports i Actes Culturals i Carles Martínez se situaria al capdavant de Promoció Econòmica. Per la seva banda, el mateix Pere Móra es faria càrrec d'una nova àrea anomenada "Projectes Estratègics" que tindria caràcter transversal i que seria l'encarregada de promoure el desenvolupament de grans projectes com el mercat a la Velcro o el desenvolupament de Can Doro.

Escolta l'entrevista sencera:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona