
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La recaptació es destinarà a la investigació de la diabetis i l'obesitat

La 24ena edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio ha aconseguit recaptar, després de quinze hores d'emissió en directe, 7 milions d'euros gràcies a la mobilització social que s'ha desplegat als carrers de Catalunya i a desenes de milers de donatius. Argentona també es va solidaritzar amb La Marató organitzant diverses activitats amb l'objectiu de recaptar fons. Els Nats del 55, l'entitat que lidera any rere any aquesta iniciativa local, han fet l'ingrés aquest matí de 5.215 euros que han recaptat amb les activitats del darrer cap de setmana i també al mes de novembre.
A la xifra recollida pels Nats s'hi ha de sumar els 200 euros recaptats a la caminada popular que va organitzar la regidoria d'esports de l'Ajuntament d'Argentona i que també es destinarà a La Marató
