Notícies
Publicat el 19.11.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Madame Bovary" protagonitza la represa de les tertúlies a la biblioteca

"Silenci! Entrem a la biblioteca" presenta novetats literàries i activitats

silenci_17nov

La anti-heroïna creada per Flaubert centra avui la tornada de les tertúles a la biblioteca d'Argentona que havia fet parada a causa de la Tardor Literària. Gemma Bravo ha parlat d'aquesta obra cabdal a l'espai "Silenci! Entrem a la biblioteca" que es pot escoltar cada dimarts a dos quarts d'una del migdia per Ràdio Argentona.

Bravo també ha recordat la resta d'activitats que prepara la biblioteca aquests dies: el contacontes dels dissabtes i el taller del planetari.

Pel que fa a les recomanacions de la setmana, Bravo ha escollit La magia del diablo, de Glenn Cooper; Submissió, de Michel Houellebecq; i Los besos en el pan, d'Almudena Grandes.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona