Notícies
Publicat el 13.11.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Entrevista a Ana María La Justícia, ponent de l'Aula d'Extensió Universitària d'Argentona

maria_faldopetit

selfie_mariaL’Aula d'Extensió Universitària va celebrar ahir amb èxit una xerrada sobre alimentació amb la popular Anna María La Justicia, una química que compta amb milers de seguidors per haver revolucionat el món de la dietètica amb les seves recomanacions al voltant del consum del magnesi i el colagen.

La Justícia va incloure ahir temes d'actualitat en la seva xerrada amb els argentonins, com ara el recent informe de l'OMS sobre els efectes cancerígens de la carn vemella i processada.

Abans que pugés a l'escenari del Centro Parroquial, Irene Cortijo va poder parlar amb ella. Escolta l'entrevista sencera: 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona