
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

L’Aula d'Extensió Universitària va celebrar ahir amb èxit una xerrada sobre alimentació amb la popular Anna María La Justicia, una química que compta amb milers de seguidors per haver revolucionat el món de la dietètica amb les seves recomanacions al voltant del consum del magnesi i el colagen.
La Justícia va incloure ahir temes d'actualitat en la seva xerrada amb els argentonins, com ara el recent informe de l'OMS sobre els efectes cancerígens de la carn vemella i processada.
Abans que pugés a l'escenari del Centro Parroquial, Irene Cortijo va poder parlar amb ella. Escolta l'entrevista sencera:

