Notícies
Publicat el 09.11.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Burriac Xtrem se celebra amb èxit i 900 participants

El Grup de Muntanya d'Argentona considera que l'edició d'enguany ha estat "espectacular"burriacxtrem

La Burriac Xtrem es va celebrar ahir diumenge a Argentona en un ambient festiu i esportiu on van participar 900 esportistes en les tres modalitats de la cursa: 15, 25 i 42 quilòmetres. La boira va crear un ambient únic i des de l'organització, el Grup de Muntanya d'Argentona, valoren positivament el desenvolupament de la prova que han qualificat "d'espectacular".

Els guanyadors de la Marató de Muntanya, la segona que s'organitzava, van ser l'argentonina Míriam Miras i el basc John Erdaide. En el recorregut dels 25 quilòmetres, els guanyadors van ser Núria Villegas i Joaquin Navarro.I per últim, en la cursa de 15 quilòmetres, la que comptava amb més participants, els guanyadors van ser Anna Carmen Martínez i Xavi Casal

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona