Notícies
Publicat el 03.11.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La campanya "Catalunya amb els refugiats" s'atura per l'allau de donacions

L'AMPA de l'Escola d'Argentona gestionava la recollida al municipi

recollida_argentona_faldogran

Les enti­tats organ­itzadores de la cam­pa­nya “Catalunya amb els refu­giats" felic­i­ten al con­junt de la soci­etat cata­lana perquè "una veg­ada més ha demostrat una capac­i­tat de mobil­ització, una con­scièn­cia social i un esperit human­i­tari extra­or­di­nari". Expliquen que des de que es va arren­car la cam­pa­nya han rebut un allau de trucades, cor­reus elec­trònics i vis­ites de per­sones que de man­era altru­ista volien col·laborar i organ­itzar punts de rec­ol­l­ida (AMPA's, bombers, clubs esportius, emp­re­ses, Ajun­ta­ments, enti­tats i ong's).

Per això els dos tràil­ers que es volien omplir amb manterial i roba d'abric es van omplir en temps rècord i aquesta setmana sor­ti­ran amb destinació a Eslovè­nia.

Els organitzadors de la campanya es veuen ara incapaços de gestionar tot el material que continua arribant i per això demanen que s'aturi la recollida fins que es puguin assumir nous trasllads.

Així doncs, la recollida que a Argentona organitzava l'AMPA de l'Escola Argentona ha quedat suspesa.

 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona