
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'entitat es gestionarà de forma col·legida després de la dimissió del president

Els membres Centre Parroquial d'Argentona han mogut fitxa ràpidament després que, la setmana passada, dimitís Josep Castanyér, president de l'entitat. A partir d'ara el Centre quedarà organitzat sota una presidència col•legiada formada per Ramon Rovira, Xavier Delomas, Joan Forns i Lourdes Blanco. En una entrevista a Ràdio Argentona han explicat que la seva voluntat és la de donar continuïtat als projectes i activitats que ja s'estan duent a terme.
Entre les propostes més immediates s'hi compta el túnel de la por, que s'organitzarà aquest dissabte al vespre, i la castanyada que se celebrarà el diumenge a les (18h). De cara a novembre és previst el concert de Santa Cecília (21 de novembre), la posada en escena d'un teatre musical infantil (29) i la fireta de Nadal. Finalment, de cara al desembre ja hi ha data per als pastorets infantils que es podran veure els dies 12 i 13a les sis de la tarda. Per Sant Esteve s'oferirà un concert de Nadal i els Pastorets dels grans es podran veure els dies 27 de desembre i 2 i 3 de gener.
Pel que fa a l'elecció d'un nou president o presidenta, el procés queda aparcat fins l'any vinent.

