Notícies
Publicat el 26.10.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Les escoles Bernat de Riudemeia i Sant Miquel del Cros inicien un projecte d'emprenedoria

emprenedoriagran

El grup de cinquè de l'Escola Bernat de Riudemeia van iniciar la darrera setmana el projecte CUEME, Cultura Emprenedora a les Escoles, i demà es presentarà a l'Escola Sant Miquel del Cros on el portaran a terme els alumnes de sisè. El projecte de cultura emprenedora a les escoles té el suport de la Diputació de Barcelona, de Valnalón i es porta a terme entre els departaments d'educació i promoció econòmica de l'Ajuntament d'Argentona.

Durant tot un curs es forma als alumnes i se'ls acompanya perquè creïn la seva pròpia cooperativa, facin productes i després el venguin un dia en el mercat. Amb els beneficis que treuen destinen una part a una entitat del municipi que ells trien.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona