Notícies
Publicat el 20.10.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Hem al·lucinat amb La Sala i amb l'entrega del públic d'Argentona"

Laura Gállego entrevista Estel Solé, directora d'Animals de Companyia

estel_sole_faldogran

Estel Solé, 'autora, directora i actriu d'"Animals de Companyia", ha quedat meravellada de La Sala d'Argentona i de l'entrega que ha demostrat el públic argentoní. La connexió s'ha produït aquest divendres durant la posada en escena del primer muntatge de la Temporada de Teatre Música i Dansa.

Després de la representació, Laura Gállego ha parlat amb ella per conèixer més interioritats de l'obra.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona