Notícies
Publicat el 16.10.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"S'ha de negociar amb la Generalitat si realment val la pena mantenir el servei de bus"

Pep Masó (Tots per Argentona) ha tancat avui la Roda Política d'octubre

Pep Masó (Tots per Argentona) ha tancat avui la Roda Política d'octubre. El cap del primer grup de l'oposició ha admès que seran insistents amb el govern perquè compleixin les mocions que s'aproven als plens. També ha demanat contundència a l'executiu local davant la retallada que ha sofert el servei de bus. Masó considera que els arguments econòmics no poden ser els que marquin la supervivència d'un servei públic.

Per altra banda, Masó també s'ha referit al moment polític que viu el país. Després de manifestar-se ahir davant del TSJC durant la compareixença d'Artur Mas, Masó ha reivindicat la necessitat que la ciutadania es posicioni obertament.

Escolta l'entrevista sencera:

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona