Notícies
Publicat el 08.10.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Polèmica per la poda de l'arbrat

L'Ajuntament assegura que es fa correctament mentre que l'entitat Natura denuncia que s'està debilitant els arbres

poda_faldogran

Desacord entre l'entitat Natura i l'Ajuntament d'Argentona sobre el moment en què s'ha començat la poda de l'arbrat. Segons Oriol Bassa, president de Natura, "les temperatures encara són altes" i alerta de que una poda com la que s'està duent a terme pot debilitar els arbres de cara a la primavera.

En canvi, des del consistori, el regidor d'Espai Públic de l'Ajuntament d'Argentona, Salvador Casas (PSC), assegura que, segons els tècnics, els arbres es troben en "aturada vegetativa", que és el moment adequat per podar-los i permetre que rebrotin correctament a la primavera.

Ràdio Argentona ha parlat amb Salvador Casas, regidor de via pública, i amb Oriol Bassa, president de Natura: 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona