Notícies
Publicat el 22.09.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
66a Festa de la Vellesa: Les Fotos

Argentona va homenatjar diumenge la seva gent gran amb la tradicional festa a la Plaça Nova

peto_faldogran

El temps va acompanyar i els 150 avis i àvies d'Argentona que van participar diumenge a la 66a Festa de la Vellesa. La celebració va començar ben d'hora amb la cercavila que va portar els avis fins l'ofici. Després hi va haver la posterior desfilada pel carrer Gran que es va acabar amb l'esmorzar i les actuacions la al bell mig de la Plaça Nova.

Els avis padrins d'enguany, la Lourdes Colominas i en Joan Capdevila, van pujar a l'escenari enmig de l'emoció. La diada va acabar amb les actuacions de l'Operació del Centre Parroquial. 

Ràdio Argentona va ser present a l'acte. Trobaràs l'àlbum de fotos Facebook de la ràdio.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona