
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'acte començarà a les 21h

La presentació de la candidatura de Junts pel Sí es presenta avui a les 18h al Passeig de Lluís Companys de Barcelona. Però la intenció d'aquesta candidatura és ser la més gran d'Europa i per això ha demanat la implicació de tots els ciutadans. A Argentona s'han sumat 145 persones que són també candidats d'aquesta llista i avui es presenten, a les 21h, al Saló de Pedra en un acte que vol mostrar a tothom la seva implicació de cara al 27-S.
En el cas d'Argentona també s'ha creat un grup de coordinació de cara a la cita electoral del 27-S que està format per un representant de la CUP, d'ERC, de CiU, d'Òmnium Cultural i de l'ANC. La intenció és sumar forces, no solapar activitats i anar tots a la una. Aquest grup de coordinació prepara diverses activitats que culminarien en un acte conjunt el proper 22 de setembre.
