Notícies
Publicat el 27.07.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Els banyetes celebren 5 anys aquesta Festa Major

Per celebrar els 5 anys amb foc dels Banyetes, els Diables d'Argentona han organitzat per primera vegada un Correfoc Infantil. Serà el diumenge 2 d'agost, a partir de les 21h30 i la sortida es farà des de davant de l'Ajuntament. Hi haurà una sorpresa, la presentació de la seva nova bèstia de foc.
A banda d'aquesta novetat, els Diables celebraran el Correfoc del 3 d'agost (23h), el 5è correfoc de bèsties, el 5 d'agost, amb la participació del Ratpenat Infernal de Malgrat de Mar i la 16a Repicatronada, el 6 d'agost a les 13h.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona