
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Montse Terricabras, coordinadora dels voluntaris de la Festa Major, ha explicat que l'Ajuntament premiarà les entitats que aportin voluntaris

L'Ajuntament s'ha decidit a potenciar la figura del voluntari en els actes de Festa Major donant punts a les entitats que més col·laboradors aportin. Aquests punts es tindran en compte a l'hora d'atorgar les subvencions municipals. Aquesta és una de les novetats que introdueix el consistori enguany per tal d'incentivar l'esforç col·lectiu. Ho ha explicat en una entrevista a Ràdio Argentona, Montse Terricabras, coordinadora de voluntaris de la Festa Major.
Terricabràs també ha assenyalat que enguany serà més fàcil inscriure's com a voluntari ja que es pot fer a través d'un formulari telemàtic del web municipal. Aquestes inscripcions es poden fer fins el 22 de juliol, dia en què es celebrarà la reunió informativa amb tots els inscrits.
Escolta l'entrevista sencera:
