
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Entrevista al regidor d'ERC, Pere Móra
El regidor d'Esquerra, Pere Móra, ha deixat clar que el vot d'investidura que va donar el seu grup al nou govern no va ser un xec en blanc. Recorda que "si el govern vol tirar endavant les seves propostes haurà de buscar suports".
Tot i així ha reconegut que els republicans se sentirien molt còmodes formant part de l'actual executiu.
Escolta l'entrevista sencera:
