
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La campanya de dinamització comercial coincidirà amb la celebració d'Argillà Argentona

Argentona es Mou no para, després de les Aparadors al carrer i la Fira Vintage del passat cap de setmana, ara l'associació comença una nova campanya per dinamitzar el comerç d'Argentona. Es tracta de la Campanya del 5, una iniciativa que comença aquest dimecres i acabarà el 5 de juliol.
En una entrevista a Ràdio Argentona, Lia Ximenes, presidenta de l'entitat, ha explicat que la iniciativa s'ha fet coincidir amb la celebració de la Fira Internacional Argillà Argentona.
