Notícies
Publicat el 01.07.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Bronze per 5 argentonines en el Campionat d'Espanya de Natació Sincronitzada

Són Laura Garcia, Laura Cano, Paula Albertuz, Bruna Busquets i Ivet Estrader.

sincro

El Centre Natació Sabadell va acollir el darrer cap de setmana de juny el Campionat d'Espanya de natació sincronitzada. En aquesta competició, l'equip de l'AE Sincro Mataró va aconseguir el tercer lloc en la modalitat d'equips en la categoria infantil. L'equip, entrenat per Carla Rodríguez i Paula Vega, està format per: Vanesa Ligos, Estel Ferreras, Oriana Carreras, Julia Tortosa, Maria de Santos i les argentonines Laura Garcia, Laura Cano, Paula Albertuz, Bruna Busquets i Ivet Estrader.  L'equip entrena al complex esportiu El Sorrall de Mataró.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona