Notícies
Publicat el 26.06.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Entrevista a l'alcalde, Eudald Calvo, en motiu de les obres a la Font de Sant Domingo

Les obres s'haurien d'acabar pel primer cap de setmana de juliol quan se celebra Argillàsantdomingopaletes

L'alcalde d'Argentona, Eudald Calvo, ha explicat aquest matí a Ràdio Argentona el motiu de l'embossament del desguàs de la Font de Sant Domingo, les actuacions que s'hi fan i el calendari de l'actuació. L'objectiu és intentar que la font estigui arreglada per la Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa, Argillà, que se celebra el proper 3, 4 i 5 de juiol. 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona