Notícies
Publicat el 16.06.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Penya Barcelonista d'Argentona celebra diumenge 45 anys d'història

Els gairebé dos-cents socis estan cridats a participar d'un dinar a la Plaça Nova

barça_faldogran

Foto: Pep Padrós

Després d'una jornada històrica en la que el primer equip del Barça ha aconseguit el segon triplet de la seva història, la Penya Barcelonista d'Argentona celebra dissabte la seva pròpia efemèride. Ja fa 45 anys que els culés d'Argentona van decidir-se a fundar la Penya Barcelonista.

Després d'haver fet una primera trobada, davant la pantalla gegant que va viure la recent Copa del Rei per als blaugranes, aquest diumenge hi haurà l'acte central de celebració amb un dinar popular a la Plaça Nova.

Els tiquets (5 euros) es poden adquirir al Bar de la Plaça.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona