Notícies
Publicat el 16.06.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
'El sopar dels idiotes' arriba dissabte al Centre Parroquial

El muntatge va a càrrec de la jove companyia Memsis (dissabte, 18:30)

sopar_idiotes_faldogran

Un grup d'amics es reuneix cada dimecres per a sopar. Però amb una condició ben peculiar: cadascú ha d'anar acompanyat d'un idiota, i aquell que porte l'idiota més idiota de tots, guanya. Aquest és el punt de partida que proposa la seva cèlebre obra "El sopar dels idiotes".

El text de Francis Veber arriba aquest dissabte al Centre Parroquial d'Argentona (18:39) de la mà de la companyia tianenca Memsis. Tres dels seus actors, Enric Monreal, Carlota Grobitg i Jordi Mateu, han passat per Ràdio Argentona per explicar-nos com han preparat el muntatge.

Escolta l'entrevista sencera:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona