
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La Carmen Barberán i en Juli Blasco han estat els primers banyistes de la temporada
El matrimoni format per la Carmen Barberán i en Juli Blasco ha estrenat la temporada de bany de la renovada piscina municipal d'Argentona. L'equipament ha obert portes aquest matí i també ha rebut un nombrós grup de nens i nenes de l'escola d'Argentona.
Les obres ja s'han enllestit i l'equip de treballadors de la Companyia d'Aigües d'Argentona ha pogut fer-se la foto de família abans de marxar.
