Notícies
Publicat el 11.06.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Tots per Argentona defensarà el seu programa des de l'oposició

Entrevista amb Xevi Collet, número dos de la candidatura de TxA

assembleatxa_faldogran

La decepció i la indignació planaven ahir al vespre entre el centenar d'assistents a l'assemblea oberta que Tots per Argentona havia convocat a la Plaça de Vendre. La formació liderada per Pep Masó pretenia un caire consultiu, però els darrers esdeveniments i la confirmació del pacte de govern entre CUP, PSC i ICV, va convertir l'acte en una sessió informativa on els caps visibles de TxA van explicar com havien viscut les negociacions post-electorals.

Xevi Collet, número 2 de la llista de Tots per Argentona, ha valorat l'assemblea d'ahir i ha explicat que el paper que tindran des de l'oposició: "no serà el de posar pals a les rodes del govern. Tenim moltes coincidències programàtiques i, si ens convoquen, nosaltres hi serem". 

Escolta l'entrevista sencera: 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona