Notícies
Publicat el 08.06.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Montse Cervantes: "La Diada de la Flor s'ha convertit en una petita Festa Major d'Argentona"

Entrevista amb la regidora de Festes i Actes Culturals que "s'acomiada" del càrrec amb la festa de la flor

pubilles_flors_faldogran

Ahir diumenge una autèntica gentada va participar de la Diada de la Flor. Una llarga llista d'entitats van contribuir a engalanar els carrers amb catifes de flors. També hi va haver passada de gegants i moltes altres activitats. En fem balanç amb la regidora de festes i actes culturals, Montse Cervantes.

Visita els àlbums de fotos de la Diada:
- Bernat Cortés
- Pep Padrós
- Ajuntament d'Argentona

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona