Notícies
Publicat el 01.06.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La XVI Trobada dels Amics de Burriac convoca diumenge a tots els que fan 50 anys aquest 2015

Entrevista amb David Farell, president de la Fundació Burriac

Castell de Burriac

El proper diumenge, 7 de juny, tindrà lloc la 16a Trobada d'Amics al Castell de Burriac que organitzen natura (Argentona) i la Fundació Burriac (Cabrera de Mar).

Com és tradició, qui vulgui assistir-hi pot escollir punt de sortida des d'Argentona (Font Picant, 8 h) o Cabrera (Font Picant, 8:45h). L'esmorzar al castell es farà a entre dos quarts de deu i les deu del matí. Després es donarà la benvinguda i es farà entrega de premis a l'assistent més menut o menuda, i al de més edat. Per altra banda, enguany també hi haurà una novetat que està cridada a tornar-se habitual: Es convoca a fer una foto de grup a totes les persones que enguany fan 50 anys.

Ho ha explicat en una entrevista a Ràdio Argentona en David Farell, president de la Fundació Burriac.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona